Uppesittarkvällen


Vi avlutade den en aning tidigt eftersom mamma var trött efter jobbet, men riktigt mysigt har det varit. Jag Per pappa och Ellen har hunnit spela Bingolotto, ätit skinkmackor, ätit godis och popcorn och spelat Kasta Gris. Vi har också hunnit dricka kaffe, saft, dricka, glögg och Heinekens 3.5:or (inte Ellen såklart). Mamma hann vara med på glöggen och godiset. Däremot tycker jag att Bingolotto som nu går på 4:an har varit riktigt värdelöst ikväll. Nicke och Nillas mamma i all ära, men nu (4 timmar senare) är det fortfarande dom som står i centrum. Och det är inte det minsta intressant längre, alls.

Julafton imorgon! Helt ärligt så längtar jag, jättemycket. Inte för julklapparna, utan mer för maten och sällskapet. Kommer bli en toppendag!

Nu ska jag sova, så jag är pigg och glad till imorgon.
Vi hörs då!
Puss :*

Postat av: ja

Däremot tycker jag att Bingolotto som nu går på 4:an har varit riktigt värdelöst ikväll. WHAT? Hur gammal är du, det låter som om du är på gränsen till pensionen.

Ta vara på ungdomen!

2008-12-25 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback