Tiden innan jul.


Har fortfarande inte läst igenom alla ogenomlästa inlägg (lustig mening). Har faktiskt gett upp lite smått, tror jag kommer markera alla inlägg som lästa för att sedan ge fan i att samla på mig sådär. Nog om det.


Dagarna innan jul är rätt välplanerade, great!
Torsdag: Fara till BTK med mamma, Ellen, mormor och morfar för att hälsa på Elise och Louise.
Fredag: Julbak tillsammans med Per.
Lördag: Shopping med pappa på dagen och kanske koka knäck med mamma på kvällen.
Söndag: Jul-pyssel med Elin.
Måndag: Lilla julafton hos mamma och pappa.
Tisdag: Ingenting som allt ser ut nu, kanske stress-handla en sista julklapp eller något. Bra att ha en dag till övers.
Onsdag: Självaste julafton som kommer spenderas i ursviken med familjen och i lägenheten senare tillsammans med Per.



Brevet som skulle ta mig till Medlefors för att börja plugga har kommit. Men inte med det innehållet jag hoppats på, reserv stod det... Reserv... Vadå reserv? Fan.. Nu håller jag bara tummarna för att många fick annat för sig och på så sätt skänker platsen till mig.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback