Strömbacka, Piteå.


Är och hälsar på Maria i Piteå nu. Kom hit igår och ska stanna till fredag. Wonderful! Nu sitter vi på hennes skola och har lektion, småföretagande. Även jag är med på hennes idag. Jättesnälla lärare och god lunch,  adventsbuffé. Dock slutar inte hon/vi förens 16.20, helvettes dagar. Spårar tot. Har aldrig haft så långa dagar under min skoltid. Men, Piteå är Piteå.

Ska fortsätta vara social, men har med mig laptoppen hit så skriver nog ikväll. Puss!

Postat av: - ● Rebecca ● -

Hey you!



Va kul,du ve en helt ny läsare.

Alltid kul o se vilka d e som brukar kika in på bloggen.



Ha ha jo jag vet att jag använder mig jätte mycket av förkortningar.

Men ändå så försöker jag och skriva ut hela ord så ofta som möjligt...fast vissa saker som d,e,oxå m.m hänger kvar av gammal vana.

Sorry!



Kul att du gillar bloggen!



Kram

2008-12-03 @ 18:31:19
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback