Stan och stuvade makaroner.


Var meningen att jag skulle på stan med pappa idag, men han fick förhinder så vi sköt upp det till nästa måndag istället. Gick istället ner med Per för att få födelsedagspresenten till mamma inhandlad. Sagt och gjort, jag tror hon kommer bli skitglad! Köpte även Ellens julklapp idag. Så det enda som är kvar för mig nu är att finna julklapp till mamma! Pappas köpte jag ju redan förra veckan. Härligt!

Måste bara säga tack till Elin och Tove för en super-kvällen i lördags!
Var länge sedan jag hade så kul, och jag har er att tacka.

Nu ska jag laga middag till oss, stuvade makaroner och korv. Medans Per har lovat att städa, det kommer bli bra!

Jag älskar dig,

i med och motgångar.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback