Sammanfattad helg.


Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här, inte på hela helgen har tid funnits.
Tänkte i alla fall skriva vad jag gjort de senaste icke-uppdaterade dagarna.

Fredag: Böjade fredagen med att gå på stan alldeles för länge, var grymt trött och slut av någon anledning. Tänkte jag ta det bara så lungt som möjligt och verkligen bara slappna av sedan på kvällen, så blev det inte.. Minst sagt. Det blev utgång tillsammas med Malin Zandra och Carro, efter förfest hemma hos oss medans Per umgicks med Magnus.
Lördag: Började med att jag steg upp väldigt tidigt (igen) för att gå på stan och äta lunch på Viking med pappa, fick klart de sista julklapparna denna dag -andas ut-. På kvällen kom mamma pappa och Ellen till oss för att fika (glögg och godis). Ellen stannade hos oss och vi bakade pepparkakor. Vid 23.00 tiden gick vi till SubWay och åt kvällsfika.
Söndag: Jag och Ellen följde med mamma och pappa till Coop för att handla julmaten, var faktiskt inte så mycket folk som jag trott det skulle vara. Väldigt skönt! Efter det följde mamma och pappa med upp för att få hjälp av Per med datorn. En macka och julmust hann vi också trycka. När dom farit kom Elin och hämtade upp oss för att sedan fara till solbacken för att handla mat och pyssel-ingredienser. Ellen blev kvar ännu en natt.


Idag vankas lilla julafton i Ursviken.
Ellen ska få öppna sina klappar,
och vi ska äta julmat!

Jag längtar.





Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe okej!:) ja han är en riiiktig AIK:are!:)

2008-12-23 @ 14:13:01
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback