Ny header.


Ja, nu har jag ny header.. Igen. Det är så jäkla roligt att göra dom nu efter att Maria lärt mig hur man gör, så ni får leva att det lite nu och då kommer komma upp en ny. Det är okej va? Och eftersom ni aldrig kommenterar tar jag förgivet att det är det, för de som tiger medtycker.

Nu till något helt annat... Ja, vad ska man säga? Helgen... Jävla skithelg. Höjdpunkten var att gå på hockey tillsammans med morfar, farfar och Louise. Och att jag har umgåtts med Elin, min stjärna. Orkar inte gå in på detaljer men kan i alla fall påpeka att lördag natt är nog bland det värsta jag varit med om.
Nog om det.

Imorgon ska jag till Medlefors där jag förhoppningsvis börjar plugga i januari. Ska se vilka kurser jag i så fall vill gå osv. Längtar faktiskt, skönt att kanske få någon sysselsättning. Orkar inte gå i cirklar längre.

Blir inga bilder idag, är på för dåligt humör för det.



Postat av: Maria

Du börjar ju bli riktigt haj på detta med headers :] haha. Denna var dock grymt fin :)

Vad tycker du om min nya? :D haha.



Tråkigt dock att du har haft en skitnatt.. <3

2008-12-07 @ 20:08:14
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback