Jag ska bli en blondie.


Halloj! Just nu sitter jag på en plaststol och får håret slingat, blont. Förhoppningsvis ska det bli bra. Gör dock jävligt ont till och från. Men vill man vara fin får man lida pin. Fick dessutom för mig att sova till kvart i fem idag, behövde nog sova ut, var lagomt sliten efter helgen. Trots x antal missade samtal och sms så var det skönt som fan! Ikväll är det film och popcorn som gäller, mys. Jag skriver sedan och berättar hur resultatet med håret blev, och hur lång tid det tog.. Jag har chansat på tre timmar, och Per på två. Jag tror Per är något av en tidsoptimist. Haha!

Detta är färgen, har använt den många gånger tidigare.

Postat av: Maria

FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT ATT JAG RINGDE :( <3

2008-12-09 @ 21:30:38
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback