Dan före dopparedan.


Ja, dan före dopparedan är (redan) här. Har faktiskt fått julkänsla och humöret är bara allmänt på topp. Idag ska vi först fara till Therese och Andreas för att fira Therese i efterskott, hoppas även att Hannah och Svante är hemma. Alltid lika kul att träffa dem! Sedan ska vi skynda oss hem för att handla lite smått och gott för uppesittarkvällen, pappa och Ellen kommer och spelar Bingolotto med oss! En riktigt bra dag helt enkelt.

Igår var det ju lilla-julafton hos mamma och pappa, Ellen öppnade alla sina paket och fick både fina och behövliga saker. Även jag och Per fick öppna paket. Jag fick ett par hotpants med tomtar på och jag och Per fick gemensamt ett paket av Ellen som innehöll skitsnygga bokstäver "Tina & Per" som man ska hänga på väggen. Per öppnade även sina paket från min mormor och morfar och från mamma och pappa, av mormor och morfar fick han två böcker och av mamma och pappa en skitsnygg och råbekväm morgonrock. Men presenterna var inte slut än, mamma gick iväg och kom tillbaka med sju papper. Gav ett till var och en av oss (hela familjen+Per) och när vi tillslut såg vad det var så var det biljetter till Melodifestivalen i Skellefteå. Dock var det gemrepet som är på dagen vi kommer gå på, eftersom biljetterna till "den riktiga" showen tog slut på en kvart och är omöjliga att få tag på. Men det kommer ändå bli hur kul som helst! Jag längtar verkligen. Tack mamma och pappa!

Bokstäverna vi fick av Ellen såg ut såhär:

Bostäverna bildar "Tina & Per" och kommer passa alldeles utmärkt i hallen.


Postat av: tina

Jag ska gå och se livesändningen av Melodifestivalen ;D

2008-12-23 @ 15:00:33
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 15:02:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Pauline

fin blogg ! kika gärna in på min, pyssar

2008-12-23 @ 15:42:21
URL: http://missmill.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Kikar in ...

Nu äre jul ;O



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

2008-12-24 @ 16:26:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback