Julafton 2008


Hade tänkt lägga upp lite bilder från julafton, blir bara bilder från senare på kvällen eftersom det var inte förens då jag öppnade paketet och fick världens leende på läpparna. I mitt sista paket döljde sig min rosa canon kamera! Slänger även med ett kort från i sommras då vi befann oss i Turkiet.


Först en bild på mig och kameran som jag tog nästan på en gång.


(klicka för förstoring)

 Bild 1: Pappa och mamma (pappa är inte vindögd egentligen ;P)
Bild 2: Den välkomnande tomten som står hemma hos mamma och pappa.
Bild 3: Julgranen, såklart. Även Louise är med på ett hörn.
Bild 4: Pappa och mamma, såklart.

Efter att jag kommit hem till Per och katterna kom Magnus på besök,
även det fångade jag på kort.


Bild 1: Magnus och Wella sitter i soffan.
Bild 2: Jag och Per, just innan vi somnade för kvällen.
Bild 3: Werner myser.
Bild 4: Även denna togs bara minuter innan vi somnade.

Tog även kort på ett kort som tog i Turkitet i år. Mamma och pappa ville verkligen att jag och mina mindre systrar skulle gå till en fotograf och ta några "riktiga" kort på oss tillsammans. Var egentligen något vi vägrade att göra till en början, men efter mycket bedjande och tjat så gjorde vi det ändå. Här är en av bilderna:


Från vänster: Louise, jag och Elise.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback