Utgång ikv.


Hallådär! Trevligt att du tittade in trots min glesa uppdatering.
Har kommit hem för ca två och en halv timme sedan och har just kommit ur duschen för hastigt och lustigt blev det bestämt att det blir utgång för mig Elin och Emma. Ser faktiskt fram emot det trots att jag kommer att vara rätt nykter med tanke på att jag jobbar i morgon, 14:00-21:00. Men före jag börjar bege mig mot Brogården ska jag äta lunch med mamma, Elise och Ellen. Det ser jag också fram emot, man lär sig faktiskt att uppskatta sällskap med sina föräldrar efter att man flyttat ifrån dem. Tro det eller ej. Antar att jag inte är ensam med att tro att det är/var fullkommligt omöjligt. ;P

Jag älskar dig, Per Sjölin.
Du är min stjärna!



(Trots att du spänner dig i camen. ;P)

Postat av: Elin

Du var inte rätt nykter!! :P

2008-08-07 @ 12:40:46
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback