Nu är jag snart färdig.


Imorse när jag steg upp hade jag en hel del ogjort,
var sjukt stressad. Blandat med panikångest.
Ah, ni förstår min situation i guess.
  • Packa färdigt.
  • Duschat
  • Varit på stan och handlat nödvändiga grejor.
  • Gruvat mig.
Nu däremot är bara det sist nämnda oavklarat.
I spöregn traskade jag och Elise till stan för att köpa bla. linnen, leggins och snus. Hon han även med en "arbetsintervju" som gick suveränt. Hon har numera ett extrajobb, dvs efter skola och på helgen.
Wok And Roll
är hennes arbetsplats.
Grattis!

Har även hunnit fundera mer ingående angående mitt och Pers farväl, blir nog bättre som han säger.
- Vi säger inte hejdå, utan vi säger istället: På återseende!

Det låter bättre, eller hur?

Postat av: Pea

hoppas du får det bra :)

och som svar på din fråga, Jag och Therese !

2008-08-18 @ 22:18:27
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: mariaaaa

jag saknar dig galet mycket....

2008-08-26 @ 00:21:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback