Nu är det nära.


16:10 lämnar jag lägenheten.
21:00
lämnar jag Ursviken och därmed Pälskling.
23:00
ikväll lämnar vi Skellefteå flygplats.

Håller på att packa det sista nu, samtidigt som jag väntar på Elise som ska komma förbi och hjälpa mig, eller framför allt se till att jag ingenting glömt eftersom Per är på jobbet. Blir så jävla nojig. Och värst är det att jag måste lämna det absolut viktigaste hemma, vilket är Per Mikael Sjölin. Önskar så fruktansvärt att han skulle ha packat även sin egen resväska igår, för att sedan följa med oss. Tyvärr är det inte så det kommer bli.

Jag kommer att sakna dig så fruktansvärt Pälskling,

men samtidigt känns det så oerhört skönt att jag har dig att komma hem till om fjorton dagar.
Vilken lättnad att öppna dörren för att sedan möta dig i hallen,
titta dig i ögonen och sedan inse hur oerhört förälskad och lyckligt lottad jag är.

Jag älskar dig, bara dig. Föralltid.

Du är vackrast & bättre än alla andra.





Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback