Nolia


Hallå i stugan! Var som vanligt ett tag sedan jag skrev, men det är sånt som händer. Idag har vi haft fullt upp, steg upp runt nio imorse för att göra oss i ordning (Elise sov här) för Nolia. Mamma och pappa kom och hämtade upp oss klockan kvart i tio. Vi for dit och kikade omkring, med oss hem följde tio par sockar och en väska till mig. Efter det for vi och åt på Blå Ängeln och sedan spelade vi äventyrsgolf på havsbadet, jag var inte så grym som jag hoppats på, men kul var det!

Har hafr ofantligt tur i helgen, hade ju anmält mig frivilligt till att jobba om så behövdes både lördag och söndag. Men tur som jag hade fick jag inget sådant samtal under helgen, riktigt skönt må jag säga. Jag behövde få slappna av. Imorgon sitter jag på cykeln igen klockan 06:30, har planer på att somna rätt snart så jag i alla fall får vara rätt pigg.

Eftersom jag väntar på Per som nu är på Karamelltåget och köper snus tänkte jag lägga upp ett litet test,
eller var jag nu ska kalla det.

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Funderar på vad jag har att göra under dagen.
Klär på mig.
Lyssnar på musik.

Tre saker jag måste ha under dagen:
Snus.
Telefonen.
Kläder.

Tre personlighetsdrag på mig:
Lättretlig.
Obrydd.
Impulsiv.

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Myser med Per.
Umgås med vänner.
Lyssna på musik.

Tre saker jag är rädd för:
Mörkret.
Ensamheten.
Döden.

Något jag drömmer om: 
Körkort.

Tre personer som betyder väldigt mycket för dig:
Per.
Mamma.
Elin.

Postat av: Tomas

drömmen kan du ju ta tag i nu när du har jobb ..så har du ju ett körkort vilken sek som helst ;) ...var du på isträningen då? själv är man ju ståplatsare igen så vi kommer säkert ses en hel del vinter :)

2008-08-03 @ 22:14:35
Postat av: Mamma

Du är viktig för mig också! Tack för en trevlig dag på Nolia.

2008-08-04 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback