Piteå.


Idag sov jag längre än Maria, oväntat? Nej. Men det var skönt, jag sover alltid så gott i hennes enorma säng med vinröd sänghimmel. När jag tillslut tog mig upp städade jag undan det som jag kunde i hennes rum, och det gjorde faktiskt skillnad! Efter det var det duschen som kallade, sedan gjorde jag mig redo för att sätta hundarna i koppel och gå för att möta henne på skolan. När vi kom hem var det dax för lunch som för mig var frukost, det blev i alla fall nudlar och makrill! Inte illa. Vi har även hunnit ligga på altanen, för vi trodde det skulle vara varmt och skönt. Men tji fick vi, nära döden upplevelse och frostskador i stället för solbränna var vad vi fick. Snart kommer Marias mami hem med pizza, och det passar bra. För jag är hungrig som ett djur!

image45

Efter maten ska vi fara och handla inför bjudningen på lördag, med andra ord - Marias födelsedagsfest!
Och fan vad jag känner peppen. Denna fest blir nog det bästa som händer detta år.

♥ Pälskling.


Postat av: Per Sjölin

Pfft!! Vår ettårsdag den 29 september då? :o

Älskar dig gumman! Smaklig måltid!

2008-04-17 @ 18:22:41
URL: http://xerm.blogg.se
Postat av: Maria

Fy satan vad den pizzan ser god ut!! Blev jättesugen !!

2008-04-18 @ 07:00:13
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback