Nu börjar det likna något.


Nu är renoveringen av bloggen färdig. Och jag är super nöjd, sommrig och personlig, precis som önskat!
Tack Pälskling!

Har även idag varit på stan, men hade sällskap av Elin! Hon köpte ett nytt skärp på H&M, vi åt mjukglass, satt ute i solen och bara hade det mysigt. Efter en stund träffade jag mamma och Ellen och hängde med dem till Dallas, där jag och mamma delade på en pizza och Ellen åt ett miniskrov. Mamma klippte sig också, och det blev verkligen jätte fint! Har även lovat att slinga hennes hår före sommaren, och det ska jag göra med glädje. De där gråa slingorna hon bär på nu är verkligen inget att hänga i granen. image64
Ska snart upp i tvättstugan för att få endel rena kläder igen. Och Pälskling ska väl ha med sig endel av kläderna han har liggandes i tvättkorgen just nu, eftersom han ska till Västerås imorgon. Och jag ska ha fullt upp med att umgås med mina tjejor! Förfest och sedan Station8 är det som står på schemat imorgon. Jag får även en hedersgäst som kommer och gör oss sällskap från Piteå, nämligen Maria (kontaktuttag.blogg.se) Westerlund. Inte illa! Jag ser fram emot denna helg, helt enkelt.
Och hoppas verkligen att den bästa killen på denna planet får en trevlig resa!







Skriver kanske mer ikväll, för nu ska jag som sagt upp i tvättstugan och göra lite nytta!
Välkomna tillbaka!



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback