Nu är det dax,


först ungdomsmottagningen klockan 13:00, sedan frisören klockan 14:00 med sällskap av Elin. Hoppas jag hinner! Är verkligt nervös för hur klippningen kommer bli. Men jag har mest troligen bestämt mig för hur jag vill ha det. Blir det dåligt så vadå, det växer ju ut igen! Och dessutom är det väl behövligt. Senast jag klippte mig var efter jag tagit ut det blonda löshåret, och då blev det riktigt kort. Har hunnit ha brunt löshår efter det också, men hade det inte ens i närheten lika länge. Men ändå, nu behövs det. Hoppas jag kan spara endel på längden i alla fall, trivdes verkligen inte när det var som kortast.

Har funderat på något sånt här. Inte för kort, men ändå en frisyr! Snyggt!




Nej, nu måste jag packa ihop det jag ska ha med min och gå till stan.
Jag älskar när det inte snöar. ♥


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback