Mogonpromenad.


Sådärja. Nu är vi uppe, vi har legat och dragit oss i sängen en stund. Det är så himla skönt när man känner att man har tid att dra och sträcka på sig innan man tar det stora steget ur den varma sängen. Idag steg vi upp såhär tidigt för att vi ska nämligen ut på morgonpromenad. För att ikväll är det som sagt fest och utgång, och imorgon är det bakisdag och dessutom har jag besök av min kära vän och släkting Maria! Så då ska jag passa på att umgås med henne istället för att vara ute på strandpromenaden. Men vem vet, kanske får vi in en prommis under helgen? Skulle inte förvåna mig, vi lär då i alla fall ta på oss pjuckerna och traska till stan på lördagen skulle jag tro. Det är som det man kan hitta på att göra en lördag mitt på dagen i Skelltrakterna.
Fick just ett samtal från Hasse som sa att han skulle komma förbi. Men vad han inte vet är att det är promenad som gäller. Haha! Han kommer inte bli nöjd, men man kan inte alltid få som man vill. Visst? ;P

Idag är det förresten 30% rea på Cubus, dessutom har de öppet mellan 10:00-21:00.
Passa på, för det ska jag!

image65


Och Pälskling, han åker bort idag. Till Västerås!
Jag hoppas att han får det jättebra där borta,
och jag kommer självklart att sakna min prins.



Ikväll tjejor.
Jag ser verkligen fram emot det här, det kommer bli bäst.
Paarteeej!



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback