jåmen he nalkas vårkänslor.


Idag var jag uppe med tuppen, nästan i alla fall. Vaknade vid 07.28 och kunde inte somna om. Efter ett tag kom Åsa ner och var social en stund innan hon skulle vidare, till skolan. Maria kom också ner och sa hejdå. Så nu är jag ensam hemma här, eller inte ensam, jag har ju Nova och Nikita! Steg i alla fall upp en stund efter de farit för att göra te och limpmacka, mysigt. Har också hunnit göra mig klar för dagen och ska snart ut i det fina vädret för en promenad, jag funderar på att ta med mig vovvarna och självklart MP3:n. Det blir som trevligare då, och utan musik stannar världen.Sen kommer Carina och Richard hem till lunch, då ska vi äta soppa. Gulaschsoppa tror jag det heter och stavas! ;P
När de slutat skolan ska vi ner på stan, för att handla det sista inför lördagen. Jag tror de pratade om att de behövde nyss smink och Åsa skulle visst ha nya partykläder!
Nej, solen & värmen kallar! På återseende.










If they could love, like you and me, imagine what the world could be.
Singing amen I, I´m alive.

Postat av: Elin

Är skitpeppad på festen immorn!!!! :D :D

2008-04-18 @ 19:08:34
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback