Jag har bestämt mig...


...Jag ska bli en aktiv bloggare!
Egentligen för att jag sa till Per att jag ville börja skriva dagbok, och då såg han på mig med sitt "hallå Tina du är faktist 19 år" uttryck, och sedan föreslog han en blogg. Vilket lät som en bra idé after all. Dessutom har han lovat att försöka fixa en header åt mig. Jag älskar honom! Men även för att det kommer hända mycket på lite tid framöver, en av de största händelserna är att jag och Per ska flytta från Skellefteå till Luleå den 9 Maj. Vilket känns jätte bra, egentligen. Om det inte vore för den höga hyran till den stora lägenheten och att man inte vet så mycket om stället, mer än att jobb möjliheterna är större där, vilket är bra. Och dessutom har jag tänkt ta upp mina studier efter sommaren, och även där är möjligheterna bra. Men jag har alltid sagt att jag inte ska bo i Skellefteå hela mitt liv, och som plus i kanten har jag med mig min pojkvän som jag verkligen vill dela mitt liv med. Dessutom så ska även Elin flytta till Luleå, för att plugga efter sommaren, hoppas jag. Men det är verkligen som Pers pappa sa "det gäller bara att tro på det så kommer det lösa sig".

Nu ska vi upp på vinden och rensa, rensa, rensa. För att komma till Luleå och ha ordning på saker och ting, det kommer underlätta. Dessutom går tvättmaskinen för fulla muggar, jag älskar rena kläder och när tvättkorgen är tom. Med tanke på att det är jag som sköter tvätten, och Per tar hand om disken. Deal or no deal? DEAL! =)

Postat av: Elin

Fan va jag längtar tills vi flyttar!

2008-04-03 @ 22:59:08
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback