Jag gillar känslan av när,


jag och Pläskling varit riktigt duktiga. Vi har städat hela lägenheten + diskat. Och vet du en sak? Jag diskade, och det var till och med jag som erbjöd mig göra det, för att gottgöra att Per skötte tvätten när min rygg var som värst. Vi har delat upp hushållsarbetet, Per sköter disken och jag tar hand om tvätten. Tror att jag har skrivit det förr.

Lägger upp två bilder, bara för att man ska kunna förstå allvaret! Kom ihåg att det här var bara en del av disken.

Före & Efter

Nu kan man andas ut.

Steg inte upp förens klockan 13:30 idag, och då blev det att gå in i duschen direkt för jag har börja tycka att det är så kallt här nu för tiden. Men det kan nog ha att göra med att jag håller på att bli sjuk. Förkyld, igen... Så det hann inte bli någon frukost för varken mig eller Per. Men nu så, nu håller Per på med middag. Det blir stekt potatis, potatisbullar och korv. Jag tror att jag har fått något sorts beroende för potatisbullar, hade faktiskt glömt bort hur otroligt goda dom är. Hade inte ätit dem sedan jag flyttade hemifrån den 1 september.

Igår la vi upp nya annonser på Tradera.se, lite mer samlarsaker. Det är faktiskt ganska kul det där med auktioner, men jag ska vara ärlig, det är Per som sköter jobbet. Jag tar endel bilder och bidrar med saker att sälja, medans han tar resternade bilder, lägger upp dem, har kontakt med dem köparna, skriver vinnarmejl och skickar dem. Han är min prins!
Sedan skulle vi se Hide And Seek, efter att Louise somnat för att sedan stiga upp och gå till skolan. Vi laddade hem den, sedan skulle vi ladda hem text till den. Men ingen passade. Då beslöt vi oss för att se utan text, för vi ville verkligen se den. Efter att filmen var slut så tyckte vi att den inte alls var som den skulle vara, så vi kollade upp det där vid 03:30 och upptäckte att vi sett en helt annan film som hette något helt annat. Men jag ska ta reda på vad den hette och skriva det senare, för den var faktiskt helt okej.

Men ikväll, då blir det den "riktiga" Hide And Seek. I en nystädad lägenhet med en nyduschad pojkvän!

Nu ska jag hjälpa Per med maten, puss :*

Postat av: Elin

Men se duktiga ni varit ;)

2008-04-09 @ 09:32:19
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback