Grattis på födelsedagen,


världens bästa Maria! Hoppas du fått en underbar dag, trots att jag inte kunde medverka. ;P Vi ses på onsdag, och då slipper du mig inte förens på söndagen. Det kommer bli underbart för jag ser verkligen fram emot denna vecka! PUSS :*

image27

Och du, jag älskar dig!

---------------------------------------------------------



Och sedan kan jag passa på att berätta att Findlands mysteriet är löst
, ni vet det där som körde ihop sig med chaufför och bil? Hur som helst så har vi i alla fall fått låna pappas bil, och Alexander ska mest troligen köra. Det här kommer bli hur bra som helst!

Slänger upp en bild på bilen som ska ta oss från Skellhell till Finland på onsdag.
Pappas pärla och våran räddare i nöden!



Postat av: PUSS

Naw, tack sötis! Jag ser jätte massor fram emot tills vi ses! Saknar dig som en elefantlort!

2008-04-13 @ 22:30:19
Postat av: Louise

JAG VILL MED!

2008-04-15 @ 14:31:58
URL: http://louisedahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback