21 April.


Sov inte så länge idag, vaknade av att jag var kissnödig klockan 09:20 och kunde inte somna om efter det. Bestämde mig då för att vara duktig, så jag frågade om Pälskling ville följa mig och gå broarna runt. Men han var för lat (och jag var inte förvånad). Så då ringde jag min kära mamma istället för att höra om hon inte ville ta med Nemo och komma för att gå broarna med mig.Träningsnarkoman som hon är så tackade hon genast ja. Efter att vi gått så hämtade jag Per som satt vid datorn, och upptäckte att han gjort nytta genom att dammsuga och diska medan vi gick, sedan for vi till Ursviken för att ha en hemtelefon för att ringa Luleå kommun och höra om jobb. Vi gjorde även ett annat samtal, som jag inte vill berätta här.
Han for härifrån klockan 15:58 med bussen, för att hjälpa Jens kompis med en dator som inte fungerar och han var även bjuden på middag hos honom. Så då passade jag på att äta tacorullar hos mami och papi, och det är så fruktansvärt gott.
Får skjuts hem efter middagen, och då ska jag gå och möta Jesicca.



 

image55

Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback