20 April


Hemma igen. Hur skönt som helst när man varti borta ett tag! Men jag har haft det jätte bra, och festen igår blev precis lika lyckad som jag trott. Super! Presenten vi gav Maria var en Escada parfym, hoppas hon gillar den.
Kan även passa på att tacka för inbjudningen, och även för att jag fick bosätta mig hos dem några dagar. Och jag trivdes som vanligt hur bra som helst!

Idag har jag varit rätt bakis. Välförtjänt, eftersom jag var hur dragen som helst igår. Blev i alla fall bakismat på MAX i Piteå före bussen tog oss hem igen. Skräpmat är aldrig så gott som dagen efter!
Någon annan som också var hur klappkanon som helst igår var Pälskling, och det är faktist inte likt honom. Har nog aldrig sett honom sådär full, vad jag minns i alla fall (a).

Bjuder på några bilder från kvällen,


och dagen efter, något risigare!


Nu är jag så jävla less,
less på ditt jävla
skitsnack.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback