16 April 2008


Nu är det onsdag, det innebär att vi ska till Finland och att jag får träffa Maria idag! Äntligen. Jag har verkligen sett fram emot denna dag, det kommer bli bäst.
Har inte stigit upp än, klockan ringde för fem minuter sen. Så nu gäller det att pallra sig upp, äta en riktig frukost, duscha, klä mig, sminka mig, platta håret och packa. Och egentligen när jag vaknat av väckarklockan brukar jag inte alls vara så pepp på att stiga upp och göra allt man måste på morgonen inom en viss tid, men idag ser jag fram emot det!




Men, måste erkänna
att jag kommer att
sakna Per
till och från.


Postat av: mariayoyoyo

tagg, tagg, tagg! jag vakna 30 min före väckarn! :D
snart ses vi snyggrumpa! :D

2008-04-16 @ 10:22:40
URL: http://kontaktuttag.blogg.se
Postat av: Anonym

vill ha kissen!:P åå den va så söt

2008-04-26 @ 01:59:09
URL: http://lovelysl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback